Söndag och måndag

Helgen har vart lång. Legat mestadels i soffan. Mitt sällskap tvn har inte svikit mig en enda gång men går kände jag att nu får de räcka. Hade glömt hur frisk luft kändes och kontakt med andra människor. Åkte till min baby och bara kramades, skrattade och brottades. Var typ livlös när jag åkte hem pga av all energiförbrukning som krävdes vid brottningen av denna starka människa.

Har betalat av så mycket små grejer att min plånbok gråter blod.

Hade tre timmars föreläsning idag. På engelska. Jag satt i tre hela timmar och trodde föreläsaren hade en ring i näsan men som sedan visade sig varit felaktigt. De första jag tänkte när jag insåg att de inte fanns någon ring var att han måste tagit ur den i smyg. Kanske såg han att jag såg.

Eller så kanske de aldrig fanns någon ring. We will never know.

/S

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar