Can you feel it to

Opponeringen färdig och arbetet inlämnat. Så jäkla skönt. Nu väntar en mysig jul och oplanerad nyår.

Ser fram emot helgen för då ska jag få umgås med min baby igen.

Nu ska jag till läkaren och få svar på lite blodprover, sen hem..ser sjukt mycket fram emot att få komma hem till min fina familj och umgås med dem. Tänker på våra roliga diskussioner som alltid leder fram till att vi skrattar hysteriskt. Sann glädje kan man bara uppleva bland vissa människor.

Vi ska julhandla mat och sådant man behöver inför julafton. Senare ikväll ska jag träna veckans fjärde pass och ser fram emot det också men är aningen trött i kroppen. Kanske blir en koffeintablett innan för att kunna kriga på.

Ikväll är planen att jag ska jag se de avsnitt jag missat av hart of dixie..sååå mysigt och skönt.

Mickan anländer även ikväll. Well amen to that!

/S

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar